Välkommen







Förra helgen ställde vi några granar och lyktor vid den öppna utespisen  på landet,
ett ganska anspråkslöst arrangemang i jämförelse med Ernsts noterade jag i går kväll. 
Hoppas ändå att de som kommer hit ska känna sig 
välkomna till landet!





Även om man inte precis sitter några längre stunder vid brasan såhär vintertid
så är det riktigt trevligt med både värme och ljus från elden.








Jag längtar verkligen inte efter snö
men när jag ser de här bilderna kan jag tycka att det vore fint med lite vitt puder.
Det finns förutsättningar för att det blir så i helgen.





  



Känn dej välkommen också hit till bloggen!!







Kommentarer

Almbacken sa…
Dina arrangemang är alltid helt i min smak:). Så också detta. Så snyggt. Det enkla är det vackra.

Ha en riktigt skön helg!

Här blir det födelsedagskalas med hela la familia på lunch i morgon.

Kram,
Maria